دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اینبــار تیم ما این افتخار را به خود اختصاص دهد تا یـک مجموعه جذاب و گرافیکی از والپیر ها مختص به موبایل برای شما آماده سازد. این مجموعه متنوع و جذاب که از میان هزاران والپیر زیبا و گرافیکی با موضوعات مختلف را گلچین شـده اند و در یک مجموعه ی 50تایی برای شما آمـاده شده اند. این مجموعه فوق العاده بسیار زیبا با رزولیشن بالا هستند که شما به وسیله آن ها میتوانید به گوشی خود تنوع ببخشید و از کار با آنها لذت ببرید. شما می توانید هربار مجموعه ای از این تصاویر را از تیم ما به عنوان هدیه ای دریافت نمایید. 


ادامه مطلب

سومین شماره از سری Mass Effect در راه است و این بار باید در زمین پذیرای Reaper ها باشیم! تنها امید بشر فرمانده شپرد است و او به همراه یارانش می خواهد برای همیشه کهکشان را از وجود Reaper ها پاک کند. پس از عرضه یکی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه کند. اینبار Reaperها به کره زمین حمله کردند و در حالیکه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است که داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود که فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یک پایگاه را از بین ببرد. او با کنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای کمکی خود فرمان می دهد که از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یک انفجار بزرگ، شپرد از بالای سکو به پایین پرتاب می شود. ناگهان صدایی مهیب شنیده می شود و ما یک هیولای بسیار بزرگ فلزی را مشاهده می کنیم که از مرکز انفجار بلند می شود و در همین راستا Reaperها حمله می کنند. شپرد تصمیم می گیرد تا نیروهای خود را به عقب ببرد. در حالیکه به سمت دشمنان شلیک می کند، افراد گروه هم وی را همیاری می کنند. همه افراد سوار یک هاورکرافت می شوند و در حالیکه شپرد پشت یک Machine Gun نشسته، در حال فرار کردن از دست ربات غول پیکر هستند. ربات با سرعت آن ها را تعقیب می کند و شپرد در حال تیراندازی است. نکته بارزی که در این صحنه مشاهده می کنیم، گرافیک زیبای بازی است. BioWare اینبار توانسته سیاره مادری ما را به بهترین شکل طراحی کند و ما طبیعت آشنای زمین را مشاهده می کنیم. خورشید از دور دست می تابد و بازتاب نور آن از پشت ربات غول پیکر، بسیار زیبا است. طراحی شخصیت ها هم خیلی بهتر از قبل شده است. پس از یک تعقیب و گریز نفس گیر، ربات آتش می گیرد و از پا درمی آید. در حالیکه سکوت همه جا را فرا گرفته و همه چیز تمام شده به نظر می رسد، ربات دوباره با صدای تیری از جای خود بلند شده و دوباره تعقیب آغاز می شود. سکانس بعدی، به منطقه ای سبز با آبشارهای زیبا می رود که یک پایگاه بزرگ در وسط آن است. شپرد و هم تیمی هایش وارد آنجا می شوند و در این لحظه، Reaperها به پایگاه حمله می کنند. اکشن بازی همچنان همان سبک لذت بخش قبل را دارد. تیراندازی و سنگر گیری بسیار جذاب و لذت بخش است. بازی هیجان انگیز را پیش رو دارید. همینطور که سفینه های دشمن در اطراف فرود می آیند، شپرد با هم تیمی های خود همچنان پیش می رود. هوش مصنوعی دشمنان بسیار عالی کار شده است. آن ها به موقع سنگر گیری می کنند، از جلوی گلوله ها جاخالی می دهند و خود را هیچ وقت در تیررس شما بدون سنگر و پوشش رها نمی کنند. دست راست شپرد یک تیغه بسیار تیز دارد که در نبردهای نزدیک ظاهر می شود و شما می توانید با یک ضربه آن، دشمن را از پا درآورید. راوی نمایش، نحوه کارکرد این تیغه را توضیح می دهد و اشاره می کند که سیستم انتخاب اسلحه بازی همچنان مثل قبل بصورت دایره ای است. در قسمت Power Wheel هم می توانید به نیروهای خود فرمان دهید که به کجا بروند و در چه مکانی سنگر گیری کنند.هم اکنون می توانید این بازی را از این وب سایت دریافت نمائید. 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی جدید Mass Effect 3, ] [ 16:54 ] [ محمد ]

 

نام مجله: گیم لند
شماره: پانزدهم
نویسنده: گروه بازی رایانه
فرمت : PDF
زبان : فارسی

توضیحات :
پانزدهمین شماره از بهترین مجله الکترونیکی ایران در زمینه بازی های ویدئویی یعنی گیم لند را با تغییراتی شگرف برای شما عزیزان آماده ساختیم. هدف این مجله دادن اطلاعات سودمند راجع به بازی های ویدئویی، فیلم های روز، سخت افزار، آموزش برنامه نویسی و ... به خوانندگان عزیز و محترم مییاشد. امیدواریم که این شماره نیز مانند قبل مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در این شماره گیم های زیر مورد بررسی قرار میگیرند:
Ninja Gaiden III
Resident Evil Opration Racoon City
Silent Hill Downpour
Street Fighter X Tekken
Yakuza Dead Soul
Fifa Street
Journey
John Carter
The Darkness II
Star Wars The Old Republic
Shank 2
Soul Calibur V
Finall Fantasy XIII - 2
Never Dead
Kinectimals Now With Bear
Renegade Ops - Review
Amy - Review
The Kore Gang
Metal Gear Solid HD Collection
The Face
FlashBack - Street Of Rage II
Hard Ware
Assassins Creed III - GameInformer

برای دانلود رایگان مجله گیم لند شماره پانزدهم از به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع:www.abardownload7.lxb.ir


ادامه مطلب
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 7:38 ] [ محمد ]
ی مدیا | دسته تصویری | علمی آموزشی | مستند



. جامع ترین آموزش پاورپوینت Microsoft PowerPoint 2010 Complete Video&Interactive Tutorial

پاورپوینت نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگهای الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم می باشد. وجود الگوهای از پیش آماده شده، موجب میگردد که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید. یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌ شود. از آنجایی که یکی از مشکلات آموزش در ایران، نداشتن جذابیتهای لازم، نیاز به  برنامه های پشتیبانی کننده فراوان و حجم بالای فایل‌ها با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران است، اسلایدهای آموزشی پاورپوینت به منظور رفع این کاستی ها می تواند بسیار مفید باشد، بطوریکه برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند. لذا یادگیری این برنامه می تواند کمک بزرگی برای مدیران، برنامه ریزان و دیگر علاقمندان باشد.

در این پست ویژه برای شما کاربران عزیز آموزشی جامع و کامل مرتبط با Microsoft PowerPoint 2010 آماده کرده ایم که شامل 8 فصل مجزا و کامل می باشد که هریک آموزش های لازم در رابطه با بخش های مختلف از این نرم افزار کاربردی را در خود جای داده است. تمامی آموزش ها با کیفیت مناسب و فرمت Wmv می باشد. همچنین فایل های تمرینی که در ویدئوهای آموزشی تدریس می شوند، در پک دانلودی گنجانده شده است. این مجموعه زیبا تمامی کارهای گرافیکی و جلوه های نمایشی لازم برای ایجاد یه فایل نمایشی برای سمینار ها و جلسات را تحت پوشش قرار داده و می تواند تمامی نیازهای آموزشی در رابطه با نرم افزار پاور پوینت را مهیا سازد. این مجموعه 400 مگابایت کاهش حجم داشته و بدون حذفیات می باشد. تیم ما امید دارد این مجموعه مورد پسند  قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

 


ادامه مطلب

با وجود بی شمار سایت و صفحات اینترنتی امروزه در همه ب آن ها از فایل های فلش Swf استفاده کرده اند یا تمامی بخش های سایت با این فرمت نوشته شده است که این نیاز ما را به برنامه که قادر به اجرای این فایل ها باشد را پیدا می کنیم. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا این نرم افزار با Adobe AIR  هست را برای شما آماده کرده ایم که شما میتوانید به سادگی هرچه تمام تر آن را بر روی گوشی خود نصب کرده و از سایت ها, بازی ها و… فلش استفاده کنید. شما میتوانید این نرم افزار را به طور کاملا رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:14 ] [ محمد ]

دانلود فصل هجدهم مستند فوق العاده زیبا و محبوب تخت گاز - 18 Top Gear Season

:: قسمت هفتم اضافه شد ::

تخت گاز (Top Gear) برنامه تلویزیونی شبکه بی‌بی‌سی در زمینه وسیله‌های نقلیه و به طور خاص خودرو است که برای نخستین بار در سال 1977 پخش شد و پس از توقفی کوتاه با انجام تغییراتی در سال 2002پخش سری جدید آن  از سر گرفته شد. این برنامه پر بیننده ترین و معروف ترین برنامه در زمینه خودرو در جهان است و بیش از 350 میلیون بیننده در سراسر جهان دارد به طوری که در چند کشور از جمله آمریکا , استرالیا  و روسیه  ورژن های محلی آن تولید و پخش میشود . همچنین این برنامه برنده چندین جایزه بین المللی از جمله بفتا و امی شده است.

مجریان این برنامه جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) معروف به جزا , ریچارد هموند (Richard Hammond) ملقب به همستر و جیمز می (James  May) ملقب به کاپیتان آهسته (Captain Slow) به همراه راننده آزمایشگر فوق حرفه ای و ناشناخته ای به نام  استیگ (Stig) هستند.

رویکرد سری جدید این برنامه علاوه بر ارزیابی و بررسی امکانات خودرو ها دارای بار طنز آمیز و سرگرم کننده نیز هست. هر قسمت از این برنامه که معمولا زمان پخش آن یک  ساعت است شامل بخش های مختلفی از جمله اخبار خودرویی که به صورت طنز آمیزی اجرا میشود , مسابقات و رقابت های بین 3 مجری بر پایه قابلیت های رانندگی آنها , بررسی خودروهای جدید و معمولا گران قیمت و فوق سریع و همچنین تست کردن آنها در پیست مسابقه اختصاصی تاپ گیر و ثبت زمان طی یک دور پیست توسط استیگ و همچنین حضور یک یا دو مهمان در برنامه که  معمولا از بازیگران و یا مشاهیر معروف هستند و ثبت زمان رانندگی آنها در پیست برنامه, انتخاب ماشین سال و بخش های دیگر میشود. همچنین در قسمت ابتدایی یا انتهایی هر فصل از این برنامه یک قسمت ویژه پخش میشود که در آن سه مجری برنامه معمولا به یکی از کشور های دیگر به غیر از انگلستان مسافرت کرده وبا هم  به رقابتی ناشناخته و با شرایطی جدید می پردازند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:18 ] [ محمد ]
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:13 ] [ محمد ]

طراحی حرفه ای صفحات وب با WebSite X5 Evolution 9.0.6.1775

WebSite X5 یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهای موجود برای طراحی انواع وب سایت های Html می باشد که برای استفاده از آن نیازی به آشنایی با برنامه نویسی ندارید . تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی حرفه ای یک وب سایت از جمله قرار دادن عکس ، لینک ، فرم ، RSS ،‌ متن ، فیلم ، کدهای آماده HTML ، دکمه و … به راحتی در دسترس هستند . برای ساخت یک صفحه ی اچ تی می ال تنها نیاز به گذراندن 5 مرحله دارید و علت نام گذاری این برنامه به X5 نیز همین امر است . با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده ، می توانید سریغتر به طرح مورد نظر خود برسید . در پایان نیز این برنامه قابلیت اتصال به سرورهای FTP و آپلود مستقیم صفحات ساخته شده از خود نرم افزار را به شما می دهد.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:55 ] [ محمد ]

مکان نمای فارسی و نقشه تهران ۹۱ آندروید

Milad Tower tehran map Hannover.IR  مکان نمای فارسی و نقشه تهران 91 آندروید


جدیدترین نسخه مکان نمای فارسی و نقشه تهران ویژه گوشی های آندروید در سال ۹۱

جهت دانلود به  ادامه مطلب مراجعه کنید …

قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر

(برای استفاده از این نقشه در آندروید باید از نرم افزار Maverick استفاده نمائید)

لینک دانلود نقشه تهران با حجم ۳۳ مگابایت


                                         منبع:http://extremegamers.mihanblog.com 

 

 

 

 

[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:0 ] [ محمد ]

 

پرتاب دانه های فنری در آیفون توسط Bouncy Seed! 1.5.1

بازی موبایل همیشه یک سرگرمی بوده اند و خواهند بود از این روزانه تعداد بی شماری از این بازی روانه بازار و اینترنت میشوند که ما هربار چند بازی از بهترین آنها را برایتان آماده میکنیم. اینبار بازی با نام Bouncy Seed  برای شما آماده کرده ایم. این بازی که شباهت زیادی به بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین دارد شما باید با دانه های فنری که در دست دارید با پرتاپ آن ها به طرف دشمنان و امتیازات, امتیازات آنان را کسب کنید که به وسیله این امتیازات میتوانید استفاده بکنید. شما میتوانید این بازی را به رایگان از hdk وب سایت دریافت نمایید.

 

 

[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ محمد ]

مرورگر پرسرعت و قدرتمند اپل Apple Safari 5.1.4 Final

Apple Safari مرورگر پرسرعت و قدرتمند شرکت اپل می باشد که به تازگی نسخه ی جدید آن منتشر شده است . این مرورگر تمام امکانات مدرن برای یک وبگردی سریع و راحت را برای شما فراهم می کند که تمام آن ها در محیطی ساده و جذاب ، در دسترس می باشند . این مرورگر را می توان با بهترین مرورگرهای جهان یعنی اپرا ، فایرفاکس ، گوگل کروم و IE مقایسه کرد . شرکت اپل در ابتدا این برنامه را فقط برای سیستم عامل اختصاصیش یعنی مکینتاش عرضه کرده بود که به دلیل استقبال زیاد ، نسخه ی ویندوز آن را نیز به صورت رایگان روانه ی بازار کرد .

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ محمد ]

دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Tom and Jerry & The Wizard of Oz 2011

نام : Tom and Jerry & The Wizard of Oz
ژانر : خانوادگی
کیفیت : BRRip – عالی
فرمت : Mkv
رزولیشن : 720×1280
امتیاز : 10/6.4
تاریخ انتشار : 2011
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Spike Brandt
نویسندگان : Gene Grillo
ستارگان : Grey DeLisle , Joe Alaskey , Michael Gough

خلاصه داستان : تام و جری می خواهند به ملاقات یک جادوگر بروند، جادوگری که آن ها را به سرزمین های دور دست و عجیب می برد که برای تام و جری اتفاقاتی پیش می آید که جذابیت فیلم را زیاد می کند و حس و حال دوران کودکی را به یادمان می آورد …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:32 ] [ محمد ]

دانلود Microsoft Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86 x64

.:: دانلود رایگان جدید ترین شاهکار مایکروسافت با نام ویندوز 8 Windows از لینک مستقیم ::.

همانطور که می دانید مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که آخرین نسخه آن مدتی پیش با نام Windows 8 Consumer Preview Build 8250  توسط شرکت مایکروسافت منتشر شد. این دومین نسخه آزمایشی ویندوز 8 است که توسط مایکروسافت منتشر شده زیرا نسخه های آزمایشی قبلی توسط گروه های هک ارائه می شد. در حال حاضر آنچه که در مورد ویژگی های این ویندوز میتوان بیان نمود سازگاری آن با انواع تبلت ها و کامپیوترهایی است که از صفحات لمسی برخوردارند زیرا ویندوز 7 سازگاری کاملی با صفحات لمسی نداشت. در رابطه با سایر ویژگی های این سیستم عامل جدید هنوز اخبار دقیق و معتبری ارائه نشده و آنچه که می توان با جستجو در اینترنت پیدا نمود چند ویژگی با نام های Windows App Marketplace, Mobile ARM Processors, SmartScreen Security Filter/System, System-On-a-Chip (SoC), Mount ISO, Built in AppX PDF Reader and IE9 Tile based Metro UI می باشد. همچنین ظاهر این ویندوز بسیار شبیه به ویندوز 7 است و تنها چند تغییر کوچک در بخش استارت، نمایش پنجره ها و … ایجاد شده است. به گفته ی برخی از خبرگزاری ها نسخه فینال این ویندوز در سال 2012 منتشر می شود در نتیجه تا آن زمان نسخه های آزمایشی متعددی از این ویندوز منتشر خواهد شد. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:دانلود Microsoft Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86 x64, ] [ 15:37 ] [ محمد ]

تجربه وب گردی سریع و آسان در اینترنت با مرورگر Opera 11.61.1250 Final

Opera  یکی از مرورگرهای قدیمی و محبوب وب گردی در اینترنت می باشد که از سرعت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این برنامه از محدود مروگرهایی است که بیشترین تمرکز خود را بر روی افزایش سرعت باز کردن سایت ها قرار داده است. در واقع پشتیبانی از تکنولوژی Speed Dial که تنها مخصوص این مرورگرمباشد به کاربر کمک می کند تا با بالاترین سرعت ممکن به سایت هایی که هر روز به آنها سر می زند دسترسی داشته باشد بنابراین این امکان موجب افزایش لود سایت مورد نظر خواهد شد. همچنین پشتبانی از تکنولوژی Opera Turbo یکی دیگر از امکانات مخصوص این مرورگر است که سبب افزایش سرعت دسترسی کاربر به سایت ها میگردد. در واقع این تکنولوژی سبب بهینه سازی سایت ها در هنگام وب گردی شده که در نهایت در لود سریعتر آنها تاثیر به سزایی دارد. قابلیت های و ویژگی هایی همچون باز کردن چندین سایت در یک پنجره به صورت تب، امنیت بسیار بالا، حذف پنجره های تبلیغاتی، پشتبانی از پلاگین های مختلف، دانلود منیجر پرسرعت و … از امکانات دیگر این مرورگر به شمار میروند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
ترنتی

ورژن جدید نرم افزار محبوب یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final

Yahoo! Messenger  مسنجر معروف شرکت یاهو است که حتمآ آنرا می شناسید. این مسنجر یکی از قدیمی ترین نرم افزار های چت و گفتگو در اینترنت می باشد که از طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. کاربران عضو سایت یاهو به راحتی می توانند  از طریق این برنامه با یکدیگر ارتباط برقرار گنند و به چت و گفتگو بپردازند. همچنین یکی از قابلیت هایی که به ورژن جدید این نرم افزار اضافه شده امکان برقراری ارتباط با کاربران سایت فیسبوک می باشد که با استفاده از آن شما به آسانی قادرید تا با دوستان خود در فیس بوک از طریق یاهو مسنجر چت کنید. علاوه بر این یکی دیگر از امکانات خوب این نرم افزار که در ورژن های قدیمی آن نیز وجود داشت و در این ورژن بهبود یافته امکان ارسال شکلک های جذاب و انیمیشنی است که کاربران در هنگام چت برای درک بهتر متن از آنها استفاده می کنند. امکاناتی همچون ویدیو کنفرانس، چت روم، بازی، قرار دادن Status همراه لینک، ارسال ایمیل، آپلود فایل و …  از دیگر امکانات این برنامه به شمار میروند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از این وب سایت دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:ورژن جدید نرم افزار محبوب یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11,5,0,192 Final, ] [ 15:34 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom