دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

نرم افزار CellApp Stopwatch کرنومتری ساده و کاربردی است که به راحتی می تواند رکوردهای شما را ثبت و ذخیره نماید. این ویجت قابلیت نصب بر روی گوشی های سیمبیان S60v5 , S^3 , Anna , Belle را دارا می باشد.

  

دانلود

       

رمز فایل: www.ir-tci.org


 

 

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:6 ] [ ]

با نصب محافظ صفحه Green Lake Mountain Screensaver می توانید از صحنه های فوق العاده زیبا و واقعی کوهستان اطراف دریاچه سبز، صداهای طبیعی، حرکت آب و پرواز پرندگان لذت ببرید. با تماشای منظره ی زیبای این طبیعت بکر می توانید برای لحظاتی ذهن و افکار خود استراحت داده و آرامش داشته باشید.
از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- تصاویر با کیفیت بالا
- افکت های واقعی از حرکت آب
- صداهای طبیعی
- پشتیبانی از نصب و حذف
- و ...


 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 19:19 ] [ محمد ]


با نرم افزار Ugly Meter از خود یا دوستانتان عکس بگیرید تا نرم افزار میزان قشنگی و خوشگلی شما را بسنجد و نمایش دهد. این برنامه جنبه سرگرمی دارد پس محاسبات آن را جدی نگیرید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom