دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سری دوم مجموعه ۴ تم فوق العاده زیبای عاشقانه مخصوص نوکیا S60 V5

اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی چهره گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشد برای آنها خسته کننده و تکراری میشود. وجود تم های زیبا به ما کمک میکند به راحتی چهره ی گوشی خود را هر چند وقت یک بار تغییردهیم .امروز برای شما دوستان مجموعه ۴ تم بسیار زیبا و با گرافیکی بسیار بالا با موضوع تصاویر عاشقانه را قرار داده ایم امیدواریم مورد توجه  شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد. گفتنی است همگی این تم ها از میان صدها تم گلچین شده اند و توسط بهترین تم سازان دنیا طراحی شده اند.این مجموعه قابل نصب بر روی گوشیهای نوکیا سری۶۰ ورژن ۵ میباشد. در ادامه مطلب می توانید از سایت kill-house این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.


ادامه مطلب

سری دوم مجموعه ۴ تم فوق العاده زیبا با موضوع موزیک مخصوص نوکیا S60 V5

اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی چهره گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشد برای آنها خسته کننده و تکراری میشود. وجود تم های زیبا به ما کمک میکند به راحتی چهره ی گوشی خود را هر چند وقت یک بار تغییر دهیم.امروز برای شما دوستان مجموعه ۴ تم بسیار زیبا و با گرافیکی بسیار بالا با موضوع موزیک را قرار داده ایم امیدواریم مورد توجه  شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد. گفتنی است همگی این تم ها از میان صدها تم گلچین شده اند و توسط بهترین تم سازان دنیا طراحی شده اند.این مجموعه قابل نصب بر روی گوشیهای نوکیا سری۶۰ ورژن ۵ میباشد. در ادامه مطلب میتوانید از سایت kill-house این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.


ادامه مطلب

سری دوم مجموعه ۴ تم فوق العاده زیبا با موضوع تصاویر کارتونی مخصوص نوکیا S60 V5

اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی چهره گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشه برای آنها خسته کننده و تکراری میشود. وجود تم های زیبا به ما کمک میکند به راحتی چهره ی گوشی خود را هر چند وقت یک بار تغییر داده.امروز برای شما دوستان مجموعه ۴ تم بسیار زیبا و با گرافیکی بسیار بالا با موضوع تصاویر کارتونی را قرار داده ایم امیدواریم مورد توجه  شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد. گفتنی است همگی این تم ها از میان صدها تم گلچین شده اند و توسط بهترین تم سازان دنیا طراحی شده اند.این مجموعه قابل نصب بر روی گوشیهای نوکیا سری۶۰ ورژن ۵ میباشد. در ادامه مطلب میتوانید از سایتایرانیان دانلود این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.


ادامه مطلب

مجموعه دوازدهم ۴ تم فوق العاده زیبا و گرافیکی برای گوشیهای نوکیا S60 V5

اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی چهره گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشه برای آنها خسته کننده و تکراری می شود. وجود تم های زیبا به ما کمک میکند به راحتی چهره ی گوشی خود را هر چند وقت یک بار تغییر داده.امروز برای شما دوستان مجموعه ۴ تم بسیار زیبا و با گرافیکی بسیار بالا قرار داده ایم امیدواریم مورد توجه  شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد. گفتنی است همگی این تم ها از میان صدها تم گلچین شده اند و توسط بهترین تم سازان دنیا طراحی شده اند.در ادامه مطلب میتوانید از سایت kill-house این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.


ادامه مطلب

سری دهم مجموعه ۴ بازی فوق العاده زیبا برای گوشیهای جاوا

به همراه داشتن بازیهای زیبا و سرگرم کننده در موبایل همیشه یکی از نیازهای افراد علاقمند بوده. اینبارkill-house افتخار این را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیهای پلتفورم جاوا که قابل اجرا بر روی اکثر گوشیها میباشند را برای شما بازدیدکنندگان محترم تهیه نماید. نام این بازیها : American_Gangster,Fun Chess,World War II History,world_darts_championship-2011 میباشد با امید اینکه مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد.این بازیها همگی دارای محیطی جذاب و گرافیکی قابل قبول و دارای موضوعات مختلفی هستند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ی زیبا را دریافت نمایید.


ادامه مطلب

قسمت پانزدهم از فصل اول انیمیشن تلویزیونی The Looney Tunes Show 2011

The Looney Tunes Show 2011

English | 21min | x264 | 720×۴۰۰ | ۲۳٫۹۷۶ Fps | ACC 128 Kbps 48.0khz | 52 MG

این کارتون را با کیفیت و حجمی مناسب به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی دریافت کنید.

ایرانیان دانلود باری دیگر افتخار این را دارد , به شما کاربران عزیز یک انیمیشن تلویزیونی زیبا و تماشای که محصول ۲۰۱۱ می باشد تقدیم کنید.این انیمیشن تلویزیونی متفاوت تر و خاص تر از انیمیشن تلویزیونی قبلی ای است چرا که کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است.این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است.در این مجموعه , در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … هر هفته یک قسمت از این انیمیشن از شبکه Cartoon Network پخش میشود و ایرانیان دانلود هر هفته یک قسمت از این کارتون را برای آماده دانلود میکند.امید است با این کارتون های که برای شما آماده می شود بتوانیم رضایت شما کابران عزیز را جلب کنیم.


ادامه مطلب

 

دانلود بازی محبوب و کمیاب Psi Ops: The Mindgate Conspiracy

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی + کرک :.

.: نسخه Rip ( کم حجم ) + نسخه Full ( کامل ) :.

بازی Psi Ops: The Mindgate Conspiracy یکی از محبوب ترین ها می باشد که به جرأت می توان گفت گیمرهای بسیاری در جستجوی آن هستند. این بازی زیبا توسط کمپانی Midway Games حمایت یافته و کمپانی ZOO Digital حق نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. ژانر اکشن و تخیلی در بازی حکمفرماست و صحنه های فوق العاده را در این بازی مشاهده خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. داستان بازی بدین شرح است که ارتشی از انسان های عجیب و غریب و موجودات خاص خطرناک به یک پایگاه بزرگ نظامی حمله کرده و پایگاه را تصاحب می کنند، Nick ( کاراکتر اول بازی ) هم مثل بقیه دستگیر می شود ولی با تلاش و فریب موفق به فرار می شود، و حال قصد دارد تا پایگاه و قلمرو نظامی را بازپس گیرد. جالب ترین نکته در این بازی وجود نیروهای مافوق بشری است، بدین ترتیب که نیک با دست خود و بدون لمس کردن می تواند اجسام و موجودات را جابجا کرده و یا آنها را نابود کند، می تواند روح خود را به قالب جسم دیگری انتقال دهد. گفتنی است که این ویژگی های فوق بشری به دلیل وجود ماده ای ناشناس در خون نیک می باشد که باعث جهش یافتن و قدرتمند شدن وی می شود. انواع سلاح های سرد و گرم، و دیگر تجهیزات جنگی در اختیار نیک می باشد که به شما در نابودی دشمنان کمک خواهد کرد. بازی دارای گرافیک خوبی است و همچنین صداگذاری طبیعی و مهیج از دیگر ویژگی های این بازی است. طبق درخواست مکرر کاربران عزیز، هر دو نسخه Full و Rip را به طور جداگانه آماده کرده ایم تا همه کاربران بتوانند این بازی را تجربه کرده و از اجرای آن لذت ببرند. می توانید این بازی زیبا برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت kill-house دریافت کنید.

 


ادامه مطلب

دانلود نسخه کامپیوتری بازی جدید ندای خوارز:کارتل Call of Juarez: The Cartel 2011

.: نسخه Clone DVD + کرک :.

Call of Juarez: The Cartel 2011 عنوان سومین نسخه از سری بازی های ندای خوارز که توسط استودیوی Techland ساخته و تولید شده است و کمپانی مشهور Ubisoft حق نشر و توسعه آن را عهده دار بوده است. بازی مربوط به کابوی های غرب وحشی می باشد که نسخه Xbox360 و PS3 آن نیز بیانگر سبک اکشن و مهیج آن بوده اند. از لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک سفری پر از خطر و ماجراجویانه که آمیخته با داستانی قوی و شخصیت های فوق العاده جالب است را تجربه خواهید کرد. در طول انجام بازی با سه شخصیت آشنا شده و بازی را ادامه خواهید داد. داستان بازی عمدتا در شهر لس آنجلس برقرار است ولی هراز گاهی با کشتی های مسافربری به دیگر شهرها سفرخواهید کرد. قابلیت بازی آزاد همچون دزدی برای جمع آوری پول و خرید لباس و برخی از دیگر کارها بازی را بسیار مهیج جلوه می دهد. موتور گرافیکی فوق العاده ای را در این بازی می بینیم که برخلاف نسخه های قبلی با موتور Chrome Engine 4 ساخته شده است، که رندر تصاویر تولیدی بسیار زیبا و گرافیکی هستند. نسخه The Cartel بدون شک وسعت دید بسیاری نسبت به نسخه های پیشین دارد طوری که حتی کوه هایی که هزاران پا با شما فاصله دارند ، از روی یک تپه ی بلند ، به خوبی قابل مشاهده اند. طبیعی گرایی و حس واقعیت جویی در بازی نظیر ندارد، به طور مثال در حین انجام مأموریت شبانه ممکن است با بارش باران، گرد و غبار و گرد باد مواجه شده و انجام مأموریت بسیار دشوارتر شود. ظرافت های ریز طراحی کاراکترها و مناطق بازی باعث زیبایی هرچه تمام تر آن شده است و حتی ماشین های موجود در بازی نیز از بافت فوق العاده حرفه ای بهره می برند. بازی دارای سه نوع گیم پلی به نام های Single Player Multi Player و Co-op می باشد که دو سبک ابتدایی معروف می باشند، در بخش Co-op گیمر به همراه دوست خود بازی را ادامه خواهد داد، بدین ترتیب که هردو کاراکتر تا یک مرحله هدف مشترک و برنامه ریزی خاصی دارند و تا رسیدن به آن باهم و در کنار هم مأموریت ها را خواهید گذراند. مثل بسیاری از بازی ها مد Death Match در این بازی نیز دیده می شود که می توانید به دلخواه در نقش گانگسترها و یا پلیس های لس آنجلس وارد میدان مبارزه شوید. صداگذاری بازی بسیار طبیعی شبیه سازی شده است، به گونه ای که صدای شلیک ها، اگزوز ماشین ها و حتی صدای کاراکترهای بازی گیمر را به وجد می آورد. هم اکنون این بازی زیبا را که نسخه کامپیوتری آن برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت kill-house ارائه شده است، را دریافت کرده و از اجرای آن لذت را ببرید.


ادامه مطلب

دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod

بازی بسیار زیبای Fort Zombie: Romero Mod توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive برای PC منتشر شده است. داستان بازی در شهر Pity در ایالات Indiana آمریکا رخ می دهد که ترس و هیجان سرتاسر آن را در برگرفته است. بازی دارای چهار سبک Action و RPG ،۳D ،۳rd Person می باشد و داستان آن چنین نقل شده است، مردم توسط ویروس ناآشنا و خطرناکی به موجودات خطرناکی به نام زامبی تغییر پیداکرده و طبیعت انسانی خود رااز دست می دهند، و این در حالی است که با گاز گرفتن، این ویروس قابلیت انتقال نیز دارد. حال وظیفه شما به عنوان یک سرباز ویژه و آموزش دیده این است که با تجهیزات کامل و اسلحه های مجهز نظامی خود وارد میدان مبارزه شده و Pity را از وجود زامبی ها پاک کنید. و نکته جالبی که در این بازی به چشم می آید این است که با شلیک به طرف زامبی ها، آنها نابود نمی شوند و بلکه قدرتشان کاهش یافته و ضعیف می شوند که با پیشرفت در بازی، با نحوه نابودی آنها آشنا خواهید شد. بازی از محیطی سه بعدی بهره می برد و با توجه به حجم نه چندان زیاد دارای گرافیک قابل قبولی بوده و ساعت ها گیمر را سرگرم خواهد کرد. امکان انتخاب شغل موردعلاقه و فعالیت در آن، نجات بازماندگان و جمع آوری سلاح از دیگر وظایف گیمر در این بازی می باشد. این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند kill-house دریافت نمائید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ] [ 8:17 ] [ محمد ]

.:  نسخه فشرده شده Skidrow + کرک :.

Warhammer 40,000 – Space Marine عنوان جدیدی از سبک بازی های RTS است و توسط کمپانی Relic Entertainment منتشر شده است. حق نشر این بازی مهیج برعهده شرکت صاحب نام THQ می باشد. داستان بازی مربوط به هزاره ۴۱ ام بوده و گیمر را وارد دنیایی سراسر تخیل و شگفتی ها می کند که در آن به عنوان یک تفنگدار دریایی برای نجات زمین وارد دنیای مبارزات بی رحمانه می شوید. گروهی که شما در آن وارد عملیات می شوید Space marines نام دارد و گروه رقیب که قصد نابودی دارند Chaos Space Marines نامیده می شوند. از مهمترین ویژگی های این بازی امکان ارتقاء بازیکن و سلاح های آن می باشد در بازی سلاح های متعددی همچون چکش های سنگین، اره های مرگبار برقی و سلاح های سهمگین و نابودگر دیده میشود که می توانید در هر مرحله این اسلحه ها را ارتقاء داده و مبارز خود را مجهزتر کنید. وارد یک دنیای متفاوت از جنگ بین بیگانگان و محافظان خواهید شد و باید گروه پیروز در میدان باشید. نسخه فشرده Skidrow این بازی درخواستی را که هیچ حذفیاتی در آن صورت نگرفته و فقط تحت شرایط خاصی بازی فشرده شده است را از سرورهای قدرتمند kill-house دریافت نمائید.


ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011

.: نسخه Skidrow + کرک :.

Hard Reset عنوان جدیدترین بازی استدیوی Flying Wild Hog می باشد که یک FPS واقعا هیجان انگیز می باشد و در سبک فضایی (cyberpunk) تیراندازی اول شخص است که منحصرا برای PC ساخته شده است. سرگرد فلچر در شهر Bezoar حاضر می شود و باید مانع انقراض زمین و نابودی شود، گروهی ناشناخته قصد تخریب زمین و نابودی دارند و باید با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی کنید. سلاح های این بازی یکی از مدرن ترین ها می باشد که با محیطی تخریب پذیر باعث شده است تا بعضا این بازی را Crysis جدید بنامند. گرافیکی پویا و قدرتمند در بازی دیده می شود و رنگ بندی های واقعا فضایی به چشم می خورد که در جای خود نوآوری محسوب می شود. گیم پلی فوق العاده عالی که گیمر را مجذوب خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه معتبر Skidrow این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت kill-house دریافت نمائید.


ادامه مطلب

ورژن جدید آنتی ویروس معروف و محبوب ESET NOD32 Antivirus 5.0.93.0 Final

ESET NOD32 Antivirus یکی از معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس در جهان به شمار می رود که ساخت شرکت ESET می باشد. این آنتی ویروس به دلیل داشتن امکانات و مزایای فراوان از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار است. با نصب این برنامه امنیتی بر روی سیستم خود دیگر نگران نفوذ ویروس ها و بد افزارها به سیستم تان نخواهید بود زیرا این برنامه با قدرت در مقابل آنها ایستادگی می کند. یکی از مزایای بسیار مهمی که سبب شده تا اکثر کابران خانگی به خصوص در ایران از این آنتی ویروس استفاده کنند حجم کم آن و محیط کاربری بسیار ساده می باشد که همه قادرند با آن کار کنند. همچنین حجم پایین فایل های آپدیت هم یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس می باشد که با سرعت پایین اینترنت هم میتوان برنامه را به روز نمود. در نسخه جدید این نرم افزار قدرت مقابله آن با انواع ویروس ها و فایل های مخرب افزایش یافته به طوری که امنیت کامل سیستم شما پس از نصب این آنتی ویروس به صورت کامل تضمین میگردد. علاوه بر این سرعت اسکن نیز افزایش یافته به طوری که شما در سریعترین زمان ممکن قادرید تا حجم بسیار زیادی از اطلاعات را در هارد کامپیوتر خود از لحاظ آلوده بودن به ویروس ها مورد برسی و اسکن قرار دهید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به اسکن اتوماتیک ویندوز, آپدیت اتوماتیک, حذف اتوماتیک ویروس ها و … اشاره کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت kill-house دریافت نمایید.


ادامه مطلب

دانلود بخش اول فصل سوم مجموعه ی بره ی ناقلا - Shaun The Sheep Season 3

نام : بخش اول فصل سوم مجموعه ی بره ی ناقلا – Shaun The Sheep Season 3

ژانر: انیمیشین، کمدی

تعداد قسمت: ۱۰ قسمت

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷

حجم هر قسمت: حدود ۱۸۵ مگا بایت

مجموعه انیمیشنی Shaun The Sheep یا بره ناقلا یک مجموعه انیمیشن  stop-motion انگلیسی است که در ۴ فصل و ۸۰ قسمت از شبکه CBBC پخش شده . داستان این مجموعه فوق العاده زیبا در یک مزرعه میگذرد  جایی که یک مزرعه دار ساده  به همراه گله ای از گوسفندان و سگ محافظ خود زندگی میکند اما این گله یک فرق بزرگ با گله های دیگر دارد و آن وجود گوسفندی به نام Shaun  است که  گوسفندی بسیار باهوش خلاق و نابغه است.

در هر قسمت از این مجموعه با هم  شاهد چشمه هایی از نبوغ و خلاقیت shuan و همچنین تلاش گله گوسفندان و سگ محافظشان برای پنهان کردن این موضوع از چشم مزرعه دار خواهیم بود که موقعیت هایی بسیار جذاب و کمدی را ایجاد می کند.


ادامه مطلب

دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

Clover: A Curious Tale عنوان بازی بسیا زیبایی است که توسط کمپانی Binary Tweed حمایت یافته و استدیوی Blitz Game در نشر آن نیز نقش داشته است. بازی سبک ماجرایی و Arcade دارد که به طور زیبایی مرحله بندی، طراحی و تعبیه شده است. نقش اول این بازی انیمیشنی پسر کوچکی به نام سام است که گویا یکی از شاهزادگان صاحب نام پادشاهی بزرگ بوده است و مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفته است و حال سام قصد انتقام و نابودی دزدان را در سر دارد. مرحله های متنوع که گیمر را به چالش برمی انگیزد، بدین ترتیب که در پشت بام ها، زیرزمین، در جنگل های ترسناک مراحلی فوق العاده جذاب را باید پشت سر بگذارید. بازی به دور از گرافیک بالا بوده و گیم پلی عالی در محیطی ساده را نقطه قوت خود قرار داده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را که حجم مناسبی نیز دارد وطبق درخواست های مکرر کاربران عزیز را برای اولین بار از وب سایت kill-house دریافت نمائید.


ادامه مطلب

سری بیست و سوم مجموعه ۵۰ والپیپر فوق العاده تماشایی مخصوص موبایل

امروز سایت ایرانیان دانلود افتخار این را دارد تا یک مجموعه بسیار زیبا و دیدنی شامل ۵۰ والپیپر مخصوص موبایل را برای شما بازدیدکنندگان محترم قرار دهد. گفتنی است که این تصاویر همگی دارای کیفیتی عالی میباشند و از میان  صدها تصویر انتخاب شده اند و بدون تگ تبلیغاتی می باشند. این والپیپرها دارای سایزی می باشند که مناسب قرار گرفتن دسکتاپ گوشی شما میباشند که می توانند به گوشی شما زیبایی خاصی ببخشند. در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه فوق العاده را دریافت نمایید.


ادامه مطلب
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom